Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно пали на бензин! 156 1.8 Twin Spark

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Трудно пали на бензин! 156 1.8 Twin Spark

    Става въпрос за 156 1.8 ТС с газов инжекцион,та проблема се появи някъде зимата но вече се задълбочи доста.Паля сутрин и колата часовник,в момента в който и подам газ започва да работи неравномерно да пука и пада на около 500об. и започва да се тресе(все едно се дави).Оставям я да загрее минава на газ и нито следа от проблема.Сега вече е друго сутрин вече успява да запали от третия път и пак същата песен,забравих да кажа че освен всичко друго и от време на време ми светва червената дюза на таблото.Давайте съвети какво да сменям че да се оправям на някъде че така направо не се издържа :P
    Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark
    Alfa Romeo 145 1.3Boxer 90hp EX

  • #2
    При мен се оправи с добавка за почистване на инжекторите....
    Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

    Comment


    • #3
      Тука могат да се посъветват какво ли не. Ще смениш всичко и пак няма да се оправи. Трябва да отидеш на диагностика. Разпитай къде около теб има добри диагностици и отивай.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        примен е същото казват мудна ланда

        Comment


        • #5
          Мудна ламбда се казва.А колкото до колегата - погледна ли в раздела - Алфи на газ?
          Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

          Comment


          • #6
            Еми не съм гледал в този раздел защото тя на газ си работи
            Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark
            Alfa Romeo 145 1.3Boxer 90hp EX

            Comment


            • #7
              На колегата Blue1 също си работеше и на газ и на бензин, ама докато запали....
              Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

              Comment


              • #8
                Една рецепта да дам аз да не се мъчите.

                1. Проверка на ламбда сензора
                2. Почистване на дросел и адаптация
                3. Пренастройка на газовия инжекцион (газаджията да се стреми да настрои така, че бензиновите времената по време на работа на газ да не се променят особено във всички диапазони). Причината е, че ако газовите времена са прекалено големи ЕКУ-то коригира посредством функцията му на "ламбда регулиране" бензиновите времена с корекция към "-". Демек съкращава продължителността на бензиновото време и записва това като множител на мултипликативния адаптивен параметър. От там и бедна смес при студен старт. От там недостиг на гориво и невъзможност за правилно горене на студено.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
                  На колегата Blue1 също си работеше и на газ и на бензин, ама докато запали....
                  Моят проблем беше от скъсана мембрана на изпарителя, изпускаше газ в колекторите и палеше трудно. А това за трудното палене сутрин си е масов проблем. Моята също пали от 3-4 път и след това трябва да поработи малко. Ламбда, дебитомер, центровка на дросел, температурен датчик всичко е ОК. Като дойде есента и времето застуди паленето се оправя. И сега като ида на вилата на Студенец и сутрин вън като е 15*С алфата пали от ряз, дойда ли в Пловдив - . Но я разбирам и на мен на балкана ми харесва повече, някой нали казват, че Алфите имали душа. Просто следващият път ще си купя автомобил, а не призрак!
                  SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                  Comment


                  • #10
                    Ако си мислите, че само Алфите го имат тоя проблем жестоко сте в заблуда.

                    БМВ-тата и те се покъсват сутрин да пукат и трещят. Опелите и те. Ще изброя само при мен на колко клиенти колите им с този проблем са идвали за решаването му.

                    BMW поне 4-ма,
                    MINI - 2 ма,
                    OPEL - не го броя,
                    RENAULT също не ги броя,
                    FIAT, ALFA почти всяка 2-ра
                    VW - и там сериозна бройка

                    Най-здравите и по-безпроблемни коли са малолитражките с нефорсирани мотори и най-прости системи за управление на двг. Та не си мислете, че ако скочите на друга марка автомобил, че ще наливате и ще карате. Не винете Алфа, винете единствено себе си (ако не и купувате това което си иска) и после сервиза който не може да Ви оправи колата. Защото не знаете при другите марки какви проблеми има. При опел например това да ти изгори ЕКУ-то е в очакване на всеки опелджия и замяната му не е нищо необичайно. В гаража имам един кашон с ЕКУ-та, имобилайзери, табла от опел.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Що пък да вина себе си? Аз като си купувах Алфата не знаех, че няма сервиз в Пловдив. Като си купувам следващата кола и това ще гледам, а не сега да се чудя кога и как да отида до София Бобо да ми оправи колата.
                      SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                        Що пък да вина себе си? Аз като си купувах Алфата не знаех, че няма сервиз в Пловдив. Като си купувам следващата кола и това ще гледам, а не сега да се чудя кога и как да отида до София Бобо да ми оправи колата.
                        Ама ти разбери, че щом алфата ти не могат да оправят какво остава за другите с по-нови системи.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Да се заровиш сам в проблема, да пробваш тва онова, да строшиш или объркаш нещо, да си поблъскаш скафандъра кое как и що става, да почетеш тва онва из форума - нищо не скрепява така връзката между водач и возило както тия дребни пипкави проблемчета.......
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #14
                            ...

                            Аз имах същия проблем,оказа че е от газовия инжекцион,бедна смес такива ти ми работи,ходих на диагностика,настроиха я перфектно първо на бензин,адаптации всичко,след това газаджията настрои газта перфектно по бензина и от следващата сутрин се едно се качих на комшията у алфата ,може да го провериш това ,ако не се окаже от още един куп възможни неща

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от slavips Покажи съобщение
                              Еми не съм гледал в този раздел защото тя на газ си работи
                              Почти сигурно е, че проблемът идва от газта. Вече пета година карам ТС на газ и в началото 1 година се борих като прасе с тиква със сутрешното палене. Симптомите са същите. Настройките на ГИ ми ги правиха в доста сериозен сервиз и едва ли оттам може да се оправи проблема. Просто когато почне да клати оборотите на студен двг. изключвам ГИ и карам 1-2 дни на бенз. За предпочитане пресен и 100 октанов. То и перфектни настройки да имаш, ако бенза в резервоара ти е на 1-2 месеца няма как да ти работи нормално двг, понеже това вече не е бенз а някакво хим. съединение с мирис на ацетон. Бензинът има трайност и за разлика от нафтата се разваля.
                              Другото, което правя за почистването на инжекторите е да карам 10 мин. на бенз на всяко извънградско. При мен проблемът е по-изразен зимата и затова тогава го правя със 100 октанов бенз., лятото 95. Добавките вършат работа, но според мен хубав бенз и 4000 оборота имат същия ефект.
                              Разните чистения на дросели и адаптации при мен бяха абсолютно безсмислени. Освен това те съветвам да не сменяш никакви ламбда-сонди, дебитомери, свещи, моторче за празен ход ако не се увериш на 100%, че наистина има нужда. Аз съм минал към 65 к км. след монтажа на ГИ и всичките тези неща са си оригиналните и си работят нормално.
                              Last edited by nikolaaaay; d.m.y г., 17:35.
                              2014: Deutschland über alles

                              Comment

                              Working...
                              X